Sabtu, 17 Julai 2010

Awas !! Animasi propaganda Mavi Marmara diterbitkan..

KUALA LUMPUR, 17 Julai: Israel terpaksa mengeluarkan sebuah video animasi Mavi Marmara bagi menyebarkan propaganda mereka tentang kejadian serangan menurut kaca mata dan kehendak mereka.
Laman web http://www.lifeline4gaza.org melaporkan, ini kerana rakaman video asli tidak seiring dengan pembohongan mereka.
Video animasi yang dikeluarkan oleh Israeli Defense Forces (IDF) itu telah disebarkan melalui YouTube oleh @gangreentv.
IDF menggunakan grafik komputer berteknologi tinggi bagi menunjukkan keadaan di atas kapal Mavi Marmara ketika pasukan komando melakukan serangan ke atas aktivis kemanusiaan di atas kapal tersebut.
“Usaha sedang dijalankan untuk menterjemah sepenuhnya paparan video berbahasa Hebrew ini,” laporan laman web itu dipetik.
Anda boleh lihat Video Propaganda Mavi Marmara di blip.tv.
Kredit kepada Sumber
Hayatilah Kisah yang bakal terjadi pada umat akhir zaman.. semoga menjadi pengajaran kepada kita, hamba Allah yang kini kebanyakannya mempunyai sifat wahn (cintakan dunia, takutkan mati)..
 Pada akhir zaman Nabi Isa AS (Almasih ibnu Maryam) akan turun ke dunia yaitu di masjid kubah Putih daerah timur Damaskus pada waktu subuh. Saat itu yang akan memimpin sholat subuh adalah Imam Mahdi, tetapi sebelumnya imam Mahdi menyalami dan mempersilahkan Nabi Isa AS untuk menjadi Imam, namun Nabi Isa mempersilahkan Imam Mahdi untuk memjadi imam. Lalu setelah melakukan sholat subuh mereka ( Nabi Isa AS, Imam Mahdi, dan umat waktu itu ) pergi untuk berperang dengan Dajjal.Saat itu Dajjal dibantu oleh 70 orang yahudi, Maka terjadilah peperangan itu. Saat Nabi Isa AS berhadapan langsung dengan Dajjal, maka Dajjal  meleleh (ada yang menyatakan juga menghilang), namun saat itu juga Nabi Isa AS membunuh Dajjal.Kejadian perang waktu tu mirip dengan yang dilakukan oleh Yahudi (Israel) sekarang di Palestina yaitu perangnya dengan membuat tembok besar,.Dan saat perang itu semua yahudi tunggang langgang lari kesana kemari. Namun waktu itu semua tanaman (pohon-pohon) dan batu itu berbicara"Wahai Muslim sesungguhnya dibelakangku ada orang Yahudi, maka bunuhlah",kecuali ada satu pohon milik Yahudi yaitu pohon Gorqot.dan pohon ini yang sekarang lagi dikembangkan oleh warga Yahudi di daerah Palestina (sebagian daerah untuk pemukiman Yahudi dan sebagian untuk menanam pohon Gorqot).
"Wahai umat Islam, kembalilah kepada ajaran Islam yang sebenar yang menjadikan al-Quran, as-Sunnah, Ijma' dan Qias sebagai panduan hidup, mudah-mudahan kehidupan kita semua bahagia dan sejahtera di dunia dan di akhirat..amin..

Tiada ulasan: